About

Tuesday, December 13, 2016

Senarai website yang boleh tengok anime


Anime singkatan animasi adalah budaya Jepun tangan ditarik animasi dibuat ke dalam filem atau siri rancangan TV. Orang-orang seperti untuk menonton anime talian kerana akses internet yang lebih baik dan ketersediaan kandungan selama ini. Anime juga dikenali sebagai manga adalah satu bentuk seni yang pelbagai watak-watak yang berwarna-warni, jalan cerita, kesan khas dan episod.

Antara filem-filem anime terawal telah dibebaskan pada tahun 1917 dan kultus berikut cepat maju. Hari ini, terdapat lebih daripada 450 studio anime di seluruh dunia menghasilkan filem dan siri untuk TV, DVD dan penstriman dalam talian. Dalam tahun 1970-an komik manga telah dibebaskan dan banyak daripada mereka di mana bertukar menjadi anime filem pengeluaran dan semula dikeluarkan kepada orang ramai.

Terdapat pelbagai jenis filem anime dan genre yang berbeza untuk menonton termasuk Kodomo (anime kanak-kanak), Shounen (anime kanak-kanak itu) dan shōjo (anime kanak-kanak itu). Terdapat juga satu genre filem dewasa diklasifikasikan dipanggil hentai yang, secara harfiah diterjemahkan ke dalam "memesongkan". Terdapat juga pelbagai keseluruhan genre lain termasuk filem komedi, sci-fi dan pengembaraan anime. Di bawah ini kita telah meletakkan bersama-sama beberapa laman web anime terbaik supaya anda boleh menjejaki kegemaran anda menunjukkan lebih mudah, bandingkan sumber terbaik dan menonton anime dalam talian.


1) Kissanime


Kissanime adalah sebuah laman web popular yang membolehkan anda untuk menikmati apa-apa anime dalam kualiti yang tinggi. Ini laman web anime menyediakan banyak sumber anime, dan anda boleh mendapatkan anime dalam pelbagai format dari 240p kepada 720p walaupun 1080p. Apa lagi, kissanime juga menyokong HTML5so bahawa anda mampu untuk menikmati anime yang popular di telefon bimbit anda.

2) Hulu Anime

Anda mesti pernah mendengar Hulu apabila anda mahu menonton TV dan filem dalam talian. Lulu membolehkan anda bukan sahaja menikmati siri TV dan filem, ia juga membolehkan anda untuk mencari dan mencari anime yang paling popular, drama Korea dan permainan video. Ingin menikmati Dragon Ball Z di Hulu anime? Hanya memasukkan nama anime pada bar carian untuk mencari jawapan yang terbaik.

3) Cruchyroll

Erased panas pada Crunchyroll sekarang! Sebagai laman web anime yang paling aktif, Crunchyroll menyediakan penyelesaian yang berbeza untuk mencari anime anda yang terbaik. Sebagai contoh, anime ini laman web strreaming membuat kategori anime yang jelas untuk membuat ia lebih mudah untuk mencari apa yang anda mahu anda: simulcasts, berita terkini, berita laman web, semua-baru anime, semua-baru drama, dan forum untuk membincangkan anime dengan lain-lain orang yang tidak dikenali.


4) Anime Heaven

Anime Heaven adalah satu lagi tapak anime percuma untuk anda untuk menonton anime. Anda boleh mencari Kartun kegemaran, Anime Siri, Siri berterusan, Filem dan pilih rancangan baru mengikut penilaian, Genre dan tahun. Ia adalah baik serasi dengan komputer Windows 7/8/10 dan Mac. Apa lagi, Anime Heaven mempunyai kelebihan jelas bahawa ia membolehkan pengguna untuk memuat turun anime kegemaran ke komputer dengan kualiti video yang berbeza.

5) Anime Season
Anime Season juga telah melakukan kerja yang baik untuk menyediakan siri anime untuk penggunanya. Anda akan mendapat anime yang popular dengan undi daripada penyokongnya. Di samping itu, laman streaming anime ini bertolak kepada 4 bahagian untuk memilih anime: New Anime Eposodes, Anime Terbaru Cadangan, Anime Baru Popular dan Baru ditambah Anime. Adakah anda berminat dalam kategorinya? Pergi layari laman web anime ini untuk mencari anime
kegemaran anda.

6) Chia-anime


Watch Anime dan Nikmati Terbaru cepat, berkualiti tinggi dan Alam Sekitar yang hebat! Kami mempunyai beribu-ribu Lain-lain secara live Online. Jika ini adalah lawatan pertama anda, pastikan untuk bookmark kita.

HARAP BERMANFAAT!!!
KLIK SHARE !!!!!!

No comments:

Post a Comment

Popular

Recent

Comments